malene-hald-grafisk-designer-infografik

Galaxy on Fire 2 Full HD: Friv Oversigt

At flytte spil fra en platform til en anden i dag overrasker ingen. I de fleste tilfælde tildeles konsolunderholdning denne ære, som før eller senere vil blive sendt til, som de plejede at sige, “IBM PC”. Havne fås med forskellige grader af krumning, som undertiden medfører milde storme af forstyrrelser på Internettet. Generelt er dette en temmelig frugtbar grund til kontrovers: er det nødvendigt eller ikke at havne? Hvorfor var det så sent? Og hvorfor hidtil kun spillere af konsoller spiller, men det gør vi ikke? Kort sagt, endnu en mursten i en enorm mur af misforståelser mellem "computerspecialister" og "konsolefolk".

Næsten en ranger, der optrådte i det fjerne år 2005 som et Java-legetøj, erobrede Galaxy on Fire langsomt men sikkert næsten alle mobile platforme og erhvervede den anden del, som gradvist kom til Mac, og for nylig til vores indbyggede pc. Hvis du tror på rygterne, er spillet meget, meget godt, men gode anmeldelser om versionen til telefoner og andre iPads garanterer ikke succes på en så seriøs platform som en pc. Derudover skal du følge en streng diæt - spis ikke slik, saltede og syltede produkter, fedtholdige og røget mad. Her giver de slags spil som applikationer og online friv1000games.org friv spil på Ifølge forskellige undersøgelser kan spil som logik, trivia, hukommelse og puslespil hjælpe dig med at undgå demens og glemsomhed.

Efter at have læst "lokke" på spillesiden i Steam-butikken, begynder du at tro, at før du ikke er mindre værdig arving til "Space Rangers" . Tilsyneladende forfatterne af GoFelskede helhjertet et af de bedste spil i denne genre og skabte deres skabelse, inspireret af mesterværk fra den russiske spilindustri. Der er meget mere lighed mellem disse spil, end det ser ud ved første øjekast. Det er ikke engang et spørgsmål om den åbne verden, systemet med plot og sekundære opgaver, tankevækkende handel og et rigt arsenal af våben - en tradition for genren uden dem. Nådeløse udlændinge af mystisk oprindelse, her og der, der angriber de fredelige systemer i samfundet af forskellige menneskelige og ikke kun racer; paramilitær organisation, der beskæftiger sig med ubudne gæster; galaktiske nyheder, der udsendes på stationerne; Ja, og hovedpersonens allerførste båd - et sted har vi allerede set dette, og tilfældigheder er nogle gange endda i små ting.

Imidlertid opdager du snart, at GoF2 som forventet ikke engang kom tæt på dybderne ved at udarbejde Rangers nøglefunktioner . Jeg ville i det mindste se en fornuftig og uhindret plothistorie, men ikke denne gang. Handlingen her er strengt hvad det er nok til et lille legetøj, hvor ingen vil gå i dybden og søge en slags åbenbaring. ”Hej pilot, på grund af en motornedbrud blev du smidt ind i et fjernt hjørne af galaksen og endda flere årtier frem.” Tag ejerskab af et lille skib og skyder de dårlige fremmede fyre, der vil ødelægge os alle ”- dette er faktisk hele historien. Det er nødvendigt at "forstå og tilgive" - ​​det er ikke desto mindre en havn, især på en "ældre" platform.

Et spil til en "mobiltelefon" behøver ikke at have et eksemplarisk plot, men man kan ikke undvære et rigt og på samme tid nemt at lære gameplay. Her ved første øjekast er dette i orden: i de første kampe er der den samme “peppy space chopper” - laserglimt, skarpe svinger, røgfyldte plov af missiler ... Men jo mere du spiller, jo klarere kan du se en af ​​de største ulemper ved Galaxy on Fire 2- monotoni af slag. Uanset hvem vi kæmper imod, hvilke våben vi bruger, hvordan vi prøver at opbygge en kamp, ​​sker alt efter det samme scenarie. Flok head-on med fjenden, spredes, hænge på halen, vikles med en raket, afslutt hovedvåbenet, mål mod den næste modstander - og dette fra kamp til kamp uden ændringer. Efter et par timers spil kan optagelserne kun forårsage gab, hvilket ikke tilføjer motivation til den videre passage.

Synes du, at kedelige kampe er det største minus i spillet? Ligegyldigt hvordan, alt er lige begyndt. Kampe er ikke kun uinteressante - snart begynder du at føle rigtigt had mod kampe. Gemning er kun mulig på stationer, og hvis den næste opgave involverer en langvarig kamp, ​​begynder du at bekymre dig lidt om sikkerheden i din båd. Vær ikke lokale slag, der ligner hinanden den mindste detalje - stadig uanset hvor du går, men som vi husker, kan GoF2 ikke prale af en særlig sort i denne henseende .

Så du snurrer i kamp med al din styrke, ved krog eller ved skurk at forsøge at undvige skud fra adskillige fjender (og ofte fjender fjendens skibe ikke til at ende), og med rædsel følger du den ubønhørligt aftagende stribe "sundhed". Endnu en gang, hvor man afspiller den samme mission, hvoraf det meste består i afslappet flyvning fra et waypoint til et andet, er der ikke noget særlig ønske. Hardcore, ja, men vi har ikke brug for sådan en hardcore!

Som et resultat kommer du til udførelsen af ​​historiemissioner med en vis frygt: hvad hvis de siger igen, at de vil flyve til den anden ende af galaksen (som i sig selv tager en masse tid) og få dem til at kæmpe i en halv time uden pause? De sideopgaver, der mangler her, redder ikke situationen. Tag passagerer til en fjern planet, dræb pirater i en given sektor, transporter værdifuld last. Der er ikke noget nyt, og det at passere dem som sådan uden et særligt formål er ikke interessant - der er ikke nok tilfældige begivenheder, interaktion med omverdenen. I denne "sandkasse" til at leve fungerer ikke.

Den dårligt tænkte grænseflade er heller ikke tilfreds. Tilsyneladende havde overførslen fra den mobile platform ikke den bedste effekt på denne del af spillet. Rutevejledning mellem stjernesystemer er kun mulig, mens du er på stationen, kan du også se på skibets kort og udstyr kun under parkering. Jeg vil ikke tale om at købe moduler og varer i butikkerne - hvor du let kunne komme forbi med et klik på en knap, du skal bruge to eller tre og endda konstant skifte mellem forskellige vinduer. Hvorfor sådanne vanskeligheder?

Tidsacceleration, som gør det muligt at reducere lange flyvninger inde i systemet, fungerer meget mærkeligt - det kan kun bruges, når man nærmer sig en station eller repeater. Hele resten af ​​tiden skal du bevæge dig i en snegls hastighed, og der er absolut intet at gøre på dette tidspunkt. Beundre stjernerne? Tak. Den lokale art kan være velegnet til telefoner, men de bevirker ikke beundring på computerskærmen. Jeg taler ikke om modellerne for skibe og stationer - alt dette forblev i samme 2005, da den første version af GoF blev født .

Det viser sig, at Galaxy on Fire 2 Full HD er et helt nytteløst spil, som har et sted i papirkurven? Faktisk er alt ikke så dårligt, som det ser ud ved første øjekast. På trods af alle mangler kan du finde dine charme ved at redde galaksen fra fremmede indtrængende. Især hvis du ikke er bekendt med denne genre. Det er værd at spille - men bedre på telefonen.

Fordele: åben verden; et stort udvalg af udstyr og våben.
Ulemper: monotone kampe; interface fejl; upraktisk gemme system; svagt plot.








Malene Hald Studio
Storm & Trang
Studiestræde 35a
1455 København K

[email protected]
+45 3028 0446

f2569604a494c2904df8e6c3490acb3f